tisdag 1 oktober 2013

Förra året.

Nu har jag fått upp en ny header, en julinspirerad sådan. Såklart. Dock är jag inte superduktig på Photoshop längre - men fotografera kan jag! Och jag älskar att foto på julen, för vad kan bli fel när det finns massa glittrigt pynt, jultomtar, ljusstakar, ljusslingor, granar osv att fotografera. Det är ju himmelriket. Och som ni ser på headern så är det min julgran från förra året som är i mitten där - och nu tänkte jag berätta lite om den, berätta lite om hur jag har tänkt. Så här kör vi:
En vit plastgran (jag har valt plast för att jag har två galna innekatter), med massa silvrigt och lila pynt. Lila har jag valt för att jag älskar lila, plus att det passar så himla bra till en vit julgran, och silver för att det alltid är snyggt. Sen så lyser den i massa olika färger - kanske lite väl att ta i enligt vissa, men jag älskar när det blinkar, lyser och glittrar (dock så har jag inte blinkande saker på balkongen - vet inte om mina grannar skulle uppskatta det). Och sist men inte minst: Den silverglittriga stjärnan i granens topp.




Och dom superfina, röda spetsgardinerna
har min älskade mor sytt till mig.
Jag älskar dom verkligen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar