måndag 14 oktober 2013

Heldag.

Hej alla fina julbloggare! Som ni vet så har jag spenderat en hel dag nere på Gekås/Ullared - och det har varit helt magiskt. Massa fina julsaker, och annat smått & dock! Dock fanns det knappt något julgranspynt där, så efter vi ätit middag hos mor & far i Göteborg, så åkte vi till IKEA Bäckebol för att handla ännu mer julsaker! Helt underbart! (Och som om det inte räckte.. Vi var ju faktiskt inne på Panduro Hobby Outlet i Ullared också, och handlade lite). Men nu är jag riktigt trött, då jag gick upp klockan fyra imorse - plus att jag sovit dåligt, eftersom jag varit så förväntansfull inför denna shoppingrundan! Och med det vill jag bara säga: Håll till godo, massa bilder på superfint julpynt kommer upp här på bloggen imorgon, istället för idag!



2 kommentarer:

  1. Är så nyfiken på bilder!! :)
    Jag och min man ska dit i November! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh va kul! Hoppas ni hittar lika mycket fint som jag :)
      Nu är alla bilder uppe!

      Radera