torsdag 7 november 2013

Lycka.

Lyckan som uppstår när man inser att man ska extrajobba på bästa Västerby Handelsträdgård den sista fredagen och den sista lördagen den här månaden. FÖRSTA-ADVENTS-helgen alltså! Så roligt! Då hoppas jag att det kommer många kunder som köper massa fina julblommor. För man kan ju aldrig ha för många hyacinter, amaryllisar och julstjärnor! Eller hur? Åh. Jag längtar så mycket! Framförallt för att jag förra året inte jobbade där någonting under hösten/vintern (därav bara fotografier på mina vår/sommar-blomgrupper), och sen att jag får jobba där flera dagar under julhandeln kan ju bara bli magiskt.





 



2 kommentarer:

  1. Gud vad kul! Jag hoppas på massa bilder på fina julblommor! För, nej, man kan inte ha för många julblommor! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Julblommor är helt underbara - trots att jag ofta lyckas vattna dom för mycket >< men jag lär mig väl någon gång :) och självklart kommer det upp bilder!

      Radera