onsdag 11 december 2013

Tack!

Som ni vet så var jag och pojkvännen hos mina föräldrar i stora staden Göteborg i helgen, och precis innan vi skulle gå till Jul på Liseberg så inser jag att jag har glömt min tjocktröja hemma... så mamma tar fram två superfina, stickade tjocktröjor som hon har gjort, så jag inte fryser ihjäl under kvällen (.. fast trots dessa två stickade tröjor, en långärmade tröja under och en vinterjacka så blev det kallt! -7 är kallt..). Och som om det inte räckte med att jag fick låna dessa av henne (och pappa, då den mörkröda var stickad till honom), så fick jag dessa av dom! Tack, tack, tack! Jag superdupergillar dom!








1 kommentar:

  1. Gissa om jag blev avundsjuk nu, hemstickade tröjor! Wow!!
    Den röda var verkligen hur fin som helst!! :)

    SvaraRadera