tisdag 30 september 2014

Hjälp del 2.

"Påsen" är öppen i båda ändarna, med lite halvt spänd resår. Så den ser ut som en oknuten smällkaramell :) Den har ett upphängningssnöre på ena sidan (det syns på sista bilden), dock blir julbocken felvänd när den hänger..
Jag har fått in några idéer från både er julbloggare och arbetskompisarna: hållare för toalettpapper, påsförvaring, presentpåse för en flaska osv. Jag provade att lägga i en toalettpappersrulle, dock var den nog för stor, men den idén var någon den smartaste. Någon annan som har någon gissning på vad det kan vara? En annan bild finns i ett tidigare inlägg.



2 kommentarer:

  1. Jag skulle också gissa på en "pås-korv", som en lägger plastpåsar i :P Har en liknande som min mor har sytt åt mig :)

    SvaraRadera
  2. Ja, men då tror jag att det är en "pås-korv" :) Har du testat att fylla den med plastpåsar? Sådana från mataffären alltså ;)

    SvaraRadera