tisdag 8 oktober 2013

Årets första jultidningar!

Imorse jobbade jag i "min" Konsum-butik, och eftersom jag satt i kassan så var det även jag som skulle packa upp alla nyinkomna veckotidningar - och gissa om jag hade sett fram emot det! Jag visste ju att minst TVÅ jultidningar skulle komma in! Lycka! Dock tittade jag bara snabbt igenom Året Runt's Jul - Mat & Bak, eftersom jag går på LCHF och inte kan göra ens en sjättedel av det som står i den tidningen, så tyckte jag att det vara lite onödigt att lägga ut pengar på den... trots att allting såg så gott ut! Men 101 nya idéer - Julpysselspecial och Allers Julmagasin - decemberdrömmar 2013 fick såklart följa med mig hem. Glad tjej!



Och självklart fick Jultidningarna bästa platserna i tidningshyllan:





6 kommentarer:

  1. Årets runts jul mat och bak hade jag inte hört att den skulle komma ens, måste kolla i butiken efter den

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade inte jag heller, så det var allt en överraskning när jag läste i leveranslistorna :) ja, gör det! Det verkade vara massa gott i den!

      Radera
  2. Jaaaa äntligen! Som jag har väntat på dessa tidningar!!

    SvaraRadera
  3. Det är så härligt med alla jultidningar som kommer ut nu :) Själv så köpte jag Allers idag, men man får köpa en i taget liksom :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då har jag redan misslyckats.. köpte ju två idag.. Men har inte läst ut dom ännu, så har det bästa kvar! :)

      Radera