tisdag 15 oktober 2013

Juligt kök (nytt!).

Självklart måste även köket få helt nya saker också. Ska alla andra rum förändras så ska även köket göra detsamma, och så var jag tvungen att köpa hem en del bakgrejer - då jag måste baka alla julgodsaker helt själv. LCHF + jul = inte sant. Men då kanske ni tänker "Men hallå?! Det på bild nr. 4 & 5 är ju verkligen inte för dig då?". Och nej, troligtvis inte.. Jag har inte vågat kolla innehållsförteckningen - för just nu så struntar jag i vad den innehåller. JAG MÅSTE PROVA DEN! Alla ni, julbloggare, har ju gjort mig jättesugen på den. Allt här är köpt på Gekås.













2 kommentarer:

  1. Minijulgransmattan är ju bara för söt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) man får ta det som finns! Men är riktigt glad att det blev så bra!

      Radera