söndag 17 november 2013

Lite juligt.

Mina danska pengar gick mest åt till att äta ute, inträde till Tivoli och små flaskor alkohol - så alltså, det blev inte något stort köp av julpynt. Dock mest för att det jag förälskade mig mest i där nere var alla vackra glas-julkulor, i lösvikt, men jag har ingenstans att ha dom här hemma och är alldeles för rädd för att mina älskade katter ska råka ta sönder dom och skada sig på dom. Men jag kom hem med två saker i alla fall, fast handkrämen köpte jag mest för att jag var tvungen att ta slut på mina sista danska pengar, men den luktar helt okej. Och hälften av snöflingorna ska upp i ett fönster, och resten av snöflingorna ska min älskade mor få. Jag köpte även en ojulig sak, på Glitter, på Strøget; ett svart hårspänne med fjädrar, spets och strass, som jag ska använda på min pojkväns bästa väns begravning på onsdag (Vila i frid, Johan - du är så fruktansvärt saknad, älskade vän).







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar