söndag 10 november 2013

Resultat.

Jag ställde frågan Vad har ni på er julgröt? här på bloggen - och det svar som vann med stor marginal var självklart "julkryddan" kanel med 88% av rösterna, på andra plats kom socker med 56% och på tredje plats kom mjölk med 32%. Smörhåla & äter inte gröt fick dela på fjärde platsen med 8% av rösterna, medan sylt, bär och ingenting inte fick några röster alls - sylt och bär var faktiskt väntat att dom inte skulle vara så populära, men man vet ju aldrig om någon har det på gröten (och bilden som jag lagt till här nedanför är ris a la malta - jag hade inget annat bra julgrötsfoto).


En ny fråga är uppe. Svara gärna!




2 kommentarer:

  1. Just till jul har jag alltid sirap på gröten, en tradition från när jag var liten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj. Det visste jag inte alls att man kunde ha :) så förlåt för att det svarsalternativet inte fanns med..

      Radera