onsdag 6 november 2013

Tjugoåtta julbloggare.

 Nu är vi hela tjugoåtta stycken julbloggare på den juliga Sverige-kartan, och det har varit en ära för mig att få vara den som samlade ihop oss här (och jag kommer fortsätta fram till jul, ifall det kommer några nya som hittat till julbloggvärlden). Jag blir så glad när jag tittar på den här bilden, ja, för då inser jag ännu en gång att jag inte är ensam. Jag är inte den enda med jul-abstinens månader innan jul (sen vet jag ju att vi jul-"nördar" på olika nivåer, men alla kan vi inte vara likadana).





2 kommentarer:

  1. Hej!! Jag har också en liten julblogg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, glömde tillägga i inlägget att man ska svara på frågorna i det här inlägget; http://annasglittrigajulblogg.blogspot.se/2013/10/fragor-till-alla-julbloggare.html för att hamna på kartan :)

      Radera