tisdag 17 december 2013

Julklapp till mig själv.

När vi var hos mamma & pappa hade vi en mini-julafton (då var det inte bestämt att vi ska hem till dom på riktiga julafton..), så dom fick elva paket av oss - ja, jag älskar att skämma bort min familj. Och jag och pojkvännen fick reda på vad vi skulle få av dom i julklapp; varsin tidningsprenumeration. Fototidningar till mig, och biltidningar till pojkvännen. Och det resulterade i att jag fick tillbaka mitt fotointresse igen, det liksom tända en gnista inom mig som vart släckt ett tag - eller visst, jag har använt kamera, men bara på vanliga, tråkiga auto-inställningen, och allt detta trots att jag gått på medieprogrammet och läst foto i tre år. Men nu så jäklar, plus att det även resulterade i att jag köpte vidvinkelobjekt till mig själv. Jag älskar't! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar